18 Aralık 2010 Cumartesi

i know you better than you fake it.

nasıl oluyo da kimle karşı karşıya olursam olayım,benim sevdiğim şeyler yasak oluyor onu anlamaya çalışıyorum.İnsanların sınırlarla hiç bi sorunu yok.o yaptığın şeyi sevmiyorum diyolar.yapma diyolar.yapıcaksan ben çıkayım diyolar.benim yanımda yapamazsın diyolar.ben demedim hiç öyle şeyler.bu hiç rahatsız olmadığım anlamına gelmiyor pek tabii ki.ama kimiz ki biz insanları yönlendirelim...kimim ki ben'le sınırlı kalıyor bu sistem.geri kalanların kimlik derdi yok pek.we've got clearance to do anything.bu yetkiler dağıtılırken neredeydim merak ediyorum.
belli aralıklarla içim sıkılıyo.ufalıp ufalıp yok olmak istiyorum.iyi olmamak istiyorum,kızıyorum beni durduran herşeye..bi yandan beni ben durduramıyorsam bunu birilerinin yapması gerektiğine derin bi inancım var.yokuş aşağıyı seven bi bünyem var.durmak bilmemek gibi bi sorunum var.bi yandan sınırlarımı bildiğimi iddia ederken bi yandan sınır tanımadığımı söylüyorum.birilerini inandırmak bi yana,kendimi inandırabildiğimden bile emin değilim..
içmiyoruz.takılmıyoruz.iyi de olmuyoruz.hadi bakalım.

ayık gözde
ayık gözde
ayık gözde

ben mi kötümserim onlar mı iyimser?? İmkansızı istemek kartpostallara özgü bişey sanıyodum.


the world is a vampire ..

i just need one more bite.the lie as old as the world itself.makes me smile.
one more bite,than i'm done...


despite all my rage i'm still just a rat in a cage

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

herkesin sınırları, yapacakları, yapmayacakları vardır.
ölü evine gitmem, babası ölmüş aramam demek gibi bir şey aslında gözde yanımda ölme, git ötede öl demek :D

21 Aralık 2010 11:26

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa