30 Ağustos 2010 Pazartesi

You were wrong, pretty baby, bye bye Oh, so wrong, pretty baby, bye bye Yes, so wrong, pretty baby, bye bye

Ankarada'dan gitme zamanı yine...Kış gelmiş gibi çaresiz hissediyorum kendimi kışın geliceğini düşündükçe.Herkesin söyleyeceği bişey var.Kimi şöyle yaparsan geçer diyo, kimi inanmiyorum sana sen şımarıyosun diyo,"herşey insanın kafasında biter" diyen moronlar bile mevcut.(what, are you proving your point or mine, you idiot?)öyle geçiyor zaman,hayat,her neyse...müzikler falan var..bilmiyorum, ne desem kıştan kaçmak mümkün değil işte.Son derece obsesifce seni düşünüyorum kış ne olursa iyi geçer dediğimde...Oysa 15 yaşımdan beri hemen her kış vardın sen, ama ben hiç iyi olmadım.Ama vardın işte sen.Gece ne kadar korkunç olursa olsun, senle konuşunca kalkardı ağırlık üstümden.Yok şimdi ağır gece falan,hayat ağır külliyen.Kış gelicek.Ve ben hazır değilim.Ve kimsenin bu konuda yapabileceği bişey yok.

g.

Goodbye baby, bye bye

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa