4 Ekim 2010 Pazartesi

hangi sarki?

sen cok anlık yalan soyluyosun dedi.hic onunu arkasini dusunmuyosun.ben yalan soledimmi seneyi kurtarıyo.onuncu yılını kutladıgım yalanlar var.durduk.muzigi degistirdik.hangisi daha iyi karar veremedik.yanimda oturup bana nasil yalan soyliycegimi ogretiyosun.benim baska bole arkadasim yok sanirim.onlar yalan soyleyince kızıyolarmıs.oysa biliyosun ben anı kurtarmak ve insanlari uzmemek icin yalan soylerim.salak mı onlar s?
bu sarki cok guzel diyosun.ben bu sarkiyi her dinledigimde memo oluyo.bi daha bi daha.ben yine kurtaramiyorum.

sarki diyoki you know i could be in love with almost everyone, i think the people are the greatest fun..
tabi buna ragmen bi de sunu soluyo...i will be alone again tonight my dear.
kulliyen sacmaliyorum dimi.sırf onumde acık diye yazıyorum.birilerini uzun kulaklı kucuk kopeklere benzetip gulmek falan
guzelmis oyle.
kapatayım ben bunu.
sileyim hatta bi ara

g.

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

12 Ekim 2010 07:40

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

25 Ekim 2010 07:57

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

31 Ekim 2010 14:59

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

31 Ekim 2010 15:00

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa