7 Haziran 2011 Salı

Seni zırh gibi üstüme giyerken düşündüğüm elbette ağır metal zehirlenmesi değildi.Ama beklenmedik şeyler oluyor işte hayatta.Sönük lastik gibi hissediyorum kendimi.Hareket ettikce cantlarim batiyor etime.İçimdeki tüm hava gitmis gibiyim.
Dis agrisi gecirmeye calismak gibi uyanmak.Hissizliğe.Cunku izin veremem karnimin agrimasina.cunku izin verirsem yok olacagim.Henuz bitmedi sonraki bölümlere olan merakım.Yok olmak istemiyorum daha.olimposa gitmek istiyorum, kelebeklere gitmek istiyorum.otostop cekmek tanimadigim insanlarla muhabbet etmek istiyorum.cok yanıp yogurt surmek istiyorum her yerime.tişörtümü hortumla ıslatıp öyle giymek istiyorum üstüme.daglara bakarak duş almak,duş süresini olabildigince uzatmak istiyorum.Seni sevmeye devam etmek istiyorum.Anlasılmak istiyorum.kodlarimi cozup ,o bombos sayfaya uzun uzun bakmani istiyorum.Cunku biliyorum ,tum bu karmasanin altinda aslinda o kadar sade bisey var ki, sonsuz bozkıra bakmak gibi.sonsuz denize.sonsuz sise.

Artık bir açma/kapama düğmem oldugundan eminim.On konuma getirilmekten dehşetle korkmamayı istiyorum.Derim yüzülürmüs gibi hissediyorum.Hayat tarafından yutulmus gibi hissediyorum ve sonraki olası en tasakli hamle de birilerinin suratina tukurulmem.Kimse boyle bi gelecegi haketmez diye, binlerce parcaya ayrilip her insana kendi gozuyle bakmistim.Hakettiğim gelecegin bu olduguna inanamiyorum.İyi bi insan oldugumu biliyorum.Nerde yanlis yaptigimi goremiyorum.Neden bu kadar kötü biri oldugumu dusundugunu cozemiyorum.Hepsinden onemlisi , bu yazının aynisindan uc bes tane daha olmasi gerceginden nefret ediyorum.Kacirdigim bir nokta var belli ki.Nasil olup da her hikaye tek bir hikayeye donusuyor karakterler kim olursa olsun anlamiyorum.Kime asik oldugumun askin umrunda olmadigini biliyorum.
Bir süre susacagim demek icin yazdim.Bir süre off konumda kalacagim. agzimi bicak acmiyor cunku.gercek gercek.denedim bıcak bile acamadi.soyleyeceklerim bitmis gibi hissediyorum.icimdeki kelimeler dev bir dalga gibi birbirleriyle birleserek beni kendi kıyılarima vuruyor ama gıkımı cikaramiyorum.Mutlu, mutsuz, üzgün, sevinçli heyecanlı,yasta degilim.Hic bir sey değilim.oturdugum yeri bile goremediğim bi karanlikta kendi bosluguma salladim ayaklarimi ,gozlerimin karanliga alismasini bekliyorum.gorebildiğim zaman, gördüğüm şeyi sevebilmek istiyorum.


g.

2 Yorum:

Blogger shadowboxer dedi ki...

yeni bir şey yazsan da artık açtığımda şu yazıyı görmesem.. içime baygınlık getirdi..

17 Ağustos 2011 02:31

 
Blogger shadowboxer dedi ki...

yeni bişi yaz artık gözünü sevem

17 Ağustos 2011 02:35

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa