9 Mayıs 2011 Pazartesi

dom

dom aradı,evdeysem gelicekmiş.Dom geliceginde hep sanki kendimin küçük çocuğuymuşum, o da gelirken bana cikolata oyuncak falan getiren beni şımartan benle resim yapan dom amcaymış gibi seviniyorum.Yetişkin ben için , durum tezer özlü'nün hayalet oğuz'u gibi..dom'u ağırlamak bir kelebeği ağırlamak gibi.
Birer birer yitip gittiler.
Kalanları oldukları yerde dondurmak için bir yol bulabilmek istiyorum.
kayıplarımız hiç bir eksper tarafından öngörülemez safhalara ulaştı s. nin de dediği gibi.
Ulaş bi gun dolabima yazmıştı, seninle aynı şeyi düşündüğünü bildiğin birine gülümseyerek göz kırpmak çok güzel bişey.

g.

2 Yorum:

Blogger shadowboxer dedi ki...

;)

11 Mayıs 2011 02:46

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

23 Mayıs 2011 06:50

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa