27 Mayıs 2011 Cuma

draw.aim.shoot.

12 saat uyudum.beşten beşe.bahar gelmiyor.where did you sleep last night caliyo.burda uyudum.yatagimda.aksiyon free hayat.bu saatlerin kendine ozel bi netliği var.ellerim acıyorlar.acıyı net hissedebilmek de bişey.tabii.bi cok kere bi acıyı baska bi tanesiyle karistirdik oyle degil mi.oysa acının bir sürü şekli var.yanık yırtık kırık catlak içeriye dogru disariya dogru.çöpe atılabilen acı iyi acıdır.bazılarında this file is too big to fit in recycle bin uyarisi cikiyo.tam boyle olmayabilir ama anlami bu.ayni anlama gelen bisürü cumle kurabiliyoruz farklı kelimelerle.en sevdiğim oyun.last fm komşularımı gercek komsularimdan cok seviyorum.
saat 6 ya geliyo ve kafam cok net.Hayatımda belki de ilk defa,netlikten hoşlanıyorum.her şey bundan çok kötü olabilir'e inanmak herşey bundan çok iyi olabilir'e inanmaktan daha kolay oldugu icin mi millet bu derece minnettar? Oldugu gibi seviyorum işte.Şimdi oldugu gibi.muzik cok guzel.bu saatlerde uyanmali ve muzik dinlemeliyim.kendi ivir zivirimdan bagimsiz duyabiliyorum bu saatte muzigi, soylemeye calistiklari gibi.
tamam oyleyse, herşeyin net oldugu bu saatte ben de bişey dilemek istiyorum tanridan.nolur, nolur bugun telefon bir kere bile calmasin.telefon telleriyle bana sıkıntı getiren insanlardan uzakta, bir gün diliyorum.(içinden kapat öyleyse telefonu dediğini duyabiliyorum.kapıma dayansinlar diye mi?)
neyse.şimdiden teşekkür ediyorum öyleyse.28 mayıs 2011 sabahını sevdim.teşekkür ediyorum.

g.

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

29 Mayıs 2011 09:44

 
Blogger Stuck on Rewind dedi ki...

telefonla rahatsiz etmek derken günlük arayanlardan bahsediyodum ; ) anne kıvami var ya ,sabah akşam teftiş napiyosun falan lüzumsuz bi yere varmayan konusmalar,bişey demek icin degil de ole aliskanlikdan her sabah her aksam her oglen aramak falan:S cok bunaldim telefondan:/

29 Mayıs 2011 22:57

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa