15 Haziran 2009 Pazartesi

angeles, stick by me

yaz geliyor sevinci yazın ortasını buldu.bi ikilemin tam ortasına attı beni.Heyecanı isterken, medikal nedenlerle heyecanlanmamam gerekiyor.Hareket yok sana dediler.Bokunu çıkarıyosun, az hareket et.koşmadan heyecanlanmadan.Ama nası olcak ki öyle,diyelim olucak nerde kalça kırığım ve sallanan sandalyem?? Ee napcaksın diyolar onlar böyle dedikce bağıra bağıra yokuş aşşaa koşasım geliyo, naparsam yapayım, tam yapıyorken bile napıcaksın diyolar.Şu an yapıyor olduğum şey nedense insanlara hep geçici görünüyo ne kadar ciddi olsa da.Bir teşhis sonucunda mutluluğumu engellemem gerekiyor stabile olmak adına.
buyrun bakalım.

3 Yorum:

Anonymous küçük g dedi ki...

koşsana hadi.koş gel.tur atıp yetişirsin diğerlerine..hiç gitmedim ki dersin..kımıldamadım bile..burdaydım hep.
istanbul ağırlaştı bu bir kaç günde..trafik akmıyor..barlar boşaldı.kediler miyavlamıyor.

15 Haziran 2009 07:19

 
Anonymous Adsız dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

26 Haziran 2009 09:56

 
Anonymous g dedi ki...

G yi kaybettim gördünüz mü?
yeni bir cümleye başlayabilmek için ona ihtiyacım var.

niketim küçük g' leri büyüyene kadar cümle başına almıyorlar.

1 Temmuz 2009 02:10

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa