5 Mayıs 2009 Salı

Yine taşınıyoruz.

evi ayağa kaldırdım.Kedinin suratında yine şaşkın bi bakış.Yine taşınıyoruz.Gazoz ve ben.Şehirleri eskitiyoruz.İspanyaya da gidicez di mi kızım diyorum yüzüne bakıp gülümseyerek.Gazoz taşınmaktan hiç hoşlanmıyor.Evde bir sürü insan olmasından ,yerin yerinden oynamasından..ama o da bana gülümsüyor.Gülümsemesi bana herşey geçicek diyor.İyi ol.Herşeyi atlatıyoruz.Gazozla ben.Herkes bir şeyler söylüyor,bağırıyolar, ağlıyorlar ,tartışıyorlar..Gazozun gülümsemesi bana hepsinden daha iyi geliyor.Kitapları ve bilgisayarı koliliyoruz, gazozun evini de alıp gidiyoruz.Minimum mülkiyet.Gerisinin ne olucağı umrumuzda değil.Taşınıp duruyoruz.Herşey eskiyor taşınırken, ruhumuz yenileniyor...

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

yok ki senin bir yedeğin
kötü kedi şerafettin :0))

13 Mayıs 2009 06:04

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa